Digitaliseren documenten

Als service verricht CENTION diensten die gerelateerd zijn aan uw administratie. Zo kunnen wij al u documenten snel en betaalbaar scannen en indien gewenst ook direct importeren in uw boekhouding of laten opnemen in een nieuwe online omgeving. 

Ondernemers hebben vaak losse papieren en geen tijd om orde te brengen in die stapel facturen, contracten en bonnen. 

Om toch het overzicht te houden kunt u alle documenten bij CENTION inleveren en wij scannen uw documenten met professionele apparatuur. Zo kunt u snel beschikken over uw digitale documenten. Zo hoeft u nooit meer te zoeken in die stapel papieren. Een document is snel gevonden omdat de tekst van uw documenten doorzoekbaar wordt gemaakt. En snel gevonden is ook snel doorgestuurd naar uw klant, leverancier of elke andere externe partij. Even snel de inkoopprijs opzoeken van een inkoopfactuur? Of dat ene contract inzien zodat u weer weet wat toen was afgesproken? Het antwoord laat niet lang op zich wachten. Even een zoekwoord invullen en open het bestand dat u zoekt. Digitaliseren is een grote stap voorwaarts voor ondernemers.

Een opslag in de cloud is ook heel snel geregeld waardoor u uw documenten zelfs kunt openen op uw telefoon of tablet.

En uw oude papieren documenten? Die kunnen wij natuurlijk weer bij u afleveren maar u kunt ook kiezen voor externe opslag bij CENTION. Zo bespaart u ruimte terwijl u gewoon alle documenten kunt raadplegen.

Geïnteresseerd in onze digitale services ? Selecteer dan digitaliseren documenten bij de aanvraag van uw offerte en wij nemen direct contact met u op.